Přejít na hlavní obsah
Rok narození
2001
Místo narození
Valašské Meziříčí
Výška
181 cm
Hlas
baryton

Absolventské inscenace

  • Taťka (M. von Mayenburg, Chladné dítě, režie: T. Ráliš)
  • Goebbels, chlap bez ptáka, pes Blondi, školitel užívání plynové masky a kabaretní umělec (A. Goldflam, U Hitlerů v kuchyni, režie: M. Hanuš, B. Mašková)
  • Robert Doppelgänger (B. Brecht, Maloměšťákova svatba, režie: G. Gabašová)
  • Vohřecký, Zlaťák Joe, Vrátný (J. Topol, K. Krejčí, D. Hlaváčová: Sestra, režie K. Krejčí)

Školní práce

Želva, kočka, pták (M. Macourek, Živočichopisy, režie: Z. Slavíková)
Pavel Cunningham (M. Schisgal, Stenotypisté, režie: M. Etzler)
Vypravěč, bankéř, právník (A. P. Čechov, Sázka, režie: M. Lebedzeva)
Teiresias (Sofoklés, Král Oidipús, režie: G. Gabašová)
Soudce (F. Langer, Periférie, režie: K. Krejčí)
Othello (W. Shakespeare v překladu J. Joska, režie: J. Deák)
Aristarch (N. R. Erdman, Sebevrah, režie: M. Lebedzeva)
Truffaldino, Silvio, Brighella (C. Goldoni, Sluha dvou pánů, režie: L. Šestáková)
Order (E. Aldrovandi, Do zbraně!, režie: K. Krejčí)
On (E. Ionesco, Třeštění ve dvou, režie: M. Lebedzeva)
Števa (G. Preissová, Její pastorkyňa, režie: M. Hanuš)
Král francouzský (W. Shakespeare v překladu M. Hilského, Dobrý konec všechno spraví, režie: T. Ráliš)

MIMOŠKOLNÍ PRÁCE

František (autorský snímek FAMU Lapálie-Patálie, režie: P. K. Ponec)
Zhulenec (autorský snímek FAMU Problém, režie: P. K. Ponec)
Novic (autorský snímek FAMU Novic, režie: M. Hnídková)
Chlapec (autorský snímek FAMU Dodo, režie: E. Hůlková)
Petr (autorský snímek FAMU Hlad, režie: L. Valíšek)
Martin (autorský snímek FAMU Anna má problém, režie: J. Roux)

Ještěr z Valašska. Narodil jsem se v Krhové – vesnici, která získala nezávislost na Valašském Meziříčí, když mi bylo dvanáct. To mě silně ovlivnilo, stal se ze mě svobodný vesničan. Často mi bylo vytýkáno, že hraju jako ještěr – asi má na tom podíl, že jsem byl jedináčkem chovajícím leguána zeleného. Mé charisma podtrhuje mezera mezi předními zuby, vleze se mi tam cigareta jako Lilian Malkině v Koljovi. Ale nekouřím. Zastávám přesvědčení, že herec je jako pes, potřebuje vodítko, jinak se utrhne, přestane štěkat a začne kousat. Jsem duší starší než tělem, proto jsem v souboru platil za představitele starších rolí všemožných typů, od aristokratů přes inteligenci až k bezdomovcům. Sám se však pod tímto nánosem balastu považuji za citlivku. K divadlu mě přitáhl humor, který bezmezně miluji, a to všeho druhu – od černého po bílý, od sprostého po prostý, od absurdního až trapného po vybroušeně konverzační… všeobecně mám rád konverzaci, pitoreskní hrátky s českými slovíčky. U konverzace totiž nejde v podstatě o nic, což jen dokazuje mé životní přesvědčení, že smysl života je nesmysl.

I kdybyste přece jen pochybovali o hereckých nabídkách, píšu všemi deseti, vlastním plackovač a absolvoval jsem masérský kurz. Pro herce, rychlopísaře, novou placku či masáž, stejný kontakt výše.