ABSOLVENTSKÉ INSCENACE
- Tine (M. von Mayenburg: Chladné dítě, režie T. Ráliš)
- Sekretářka (A. Goldflam: U Hitlerů v kuchyni, režie: M. Hanuš, B. Mašková)
- Hang (J. Topol, K. Krejčí, D. Hlaváčová: Sestra, režie K. Krejčí)
ŠKOLNÍ PRÁCE
Jenůfa (G. Preissová: Její pastorkyňa, režie R. Rázlová) / Diana (W. Shakespeare: Dobrý konec všechno spraví, režie T. Ráliš) / Desdemona (W. Shakespeare: Othello, režie: Z. Slavíková) / Vendulka (F. Wedekind: Probuzení jara, režie G. Gabašová) / Norma, Sally (M. Cooney: Habaďůra, režie M. Hanuš) / Estelle (J. P. Sartre: S vyloučením veřejnosti, režie G. Gabašová) / Isméné (Sofoklés: Antigona, režie K. Krejčí) / Sylvie (M. Schisgal: Stenotypisté, režie M. Etzler, Z. Slavíková) / Pavouk (M. Macourek: Živočichopis, režie Z. Slavíková, M. Etzler)
MIMOŠKOLNÍ PROJEKTY
divadelní: Divadlo DISK: Évi (J. Topol: Kočka na kolejích, režie A.S. Unnarsson), Diana / Baby / Kráska / Uršula / Lucy (Volánková, Ráliš, Čermáková, Schenk: Žebrácká opera, režie K. Volánková); Lhářka (Mrtvá krajina, scénické čtení volně inspirované románem Běguni od Olgy Tokarczuk, Šrámkova Sobotka, režie K. Volánková); OLDstars: Jess (Z. Cooper: Jess a Joe navždy, režie E. Žežulová), Eva (F. Brattberg: Pozice, režie O. Kulhavý)
studentské filmy: Kamélie (režie M. Pekárik), Peklo jsou ti ostatní (režie M. Babková), Požehnání (režie B. Venclová), Sídlištní jezero (režie A. Korb), Na druhý pohled (režie V. Pelíšková), Navrácení (režie O. Šubic), jiné: sociálně-herecké experimenty: Den v roli bezdomovce, Den na vozíčku, Dny poslepu; rozhlas: Sběrači pod Berlínem + Trvání šlehačky (režie T. Ráliš)
DALŠÍ
Cítím, že jsem, když zpívám (často se ochomýtám kolem muzikálů, myslím, že jsem v tom opravdu dobrá, hraju na klavír a ukulele, umím to s looperem, a když někde slyšíte P TS P TS PFF TS, jsem to nejspíš já šťastně si prskající a toužící se zdokonalit v beatboxu). Cítím se živá, když skáču přemety, chodím po rukou, dávám si nohy za hlavu, tančím a jezdím na longboardu. Nejraději spím pod hvězdama, miluju být bosá v lese. Zvládla jsem si vytvořit kýlu tím, že jsem na čundr po horách nesla v batohu tři melouny (jsem mírný melounový nadšenec, taky trpím pokročilým stadiem svetrofilie a prej vypadám spíš, že jsem z alterny, ale beru to jako výhodu!, ps.kýla už dobrý). Měla jsem být trojče – takže mám v sobě energie, barev, povahových rysů a nápadů za tři. Apetít mám teda taky za tři. Nejmíň. Pracuju s lidma, co nevidí, miluju být poslepu a vnímat, co vidíme, když zavřeme oči.