Přejít na hlavní obsah
Rok narození
1999
Místo narození
Ostrava
Výška
181 cm
Hlas
tenor
Kontakt
micky.sikora@gmail.com

Absolventské inscenace

  • o kosmu a všednosti (kolektiv, režie J. Froněk, R. Poliak)
  • Pláž (kolektiv, režie V. Prokop, T. Nevřiva. K. Filo)

Vybrané školní práce

Godčár (režie V. Prokop) / Perníková chaloupka (režie R. Poliak) / Návraty (kolektiv) / Demask (Matija Solce) / Krvavá svatba (režie V. P. Riedlbauchová) / Láska a informace (Daniela Špinar) / Blok G (Dragan Stojčevski) / Proměna (autorská tvorba podle F. Kafky)

Vybrané mimoškolní práce

Proslov k národu (Národní divadlo, režie P Tejnorová) / Všem se nám uleví (Národní divadlo, režie E. Říhová) / Faust corp. (Doprovodný program k inscenaci Faust v Národním divadle, režie: P. Tejnorová) / Deus ex machina (Inscenace v rámci festivalu Kult, režie Š. Gajdoš) / Saturnin (role Milouš, Slezské divadlo Opava) / Papírová letadla ( Divadlo Letí, Kasha Jandáčková) / Hotel Bezruč (Divadlo Petra Bezruče, J.  R. Schmiedtová) / Pekingská kachna (Stará aréna, Pavel Gejguš) / Car samozvanec (Národní divadlo Moravskoslezské, režie A. Celiński), /Ivanov (role: Lvov, režie V. Klemens) / HR reklama Škoda (režie M. Chlupáček) /  Běžná selhání (Drama, film, režie: C. Grosan) / Uzly a pomeranče (Drama, film, režie: Ivan Pokorný) / Pozadí událostí (Komedie/krimi, seriál, režie: J. Hřebejk) / Ochránce (Krimi/ drama, seriál, režie: T. Kopáčová) / Spot Aerofilms (režie Jan Vejnar)

Workshopy

Matija Solce (loutky), Daniela Špinar (činoherní herectví), Veronika Poldauf Riedlbauchová

(neutrální maska J. Lecoq), Dragan Stojčevski (scénografie), Tomáš Měcháček (klaunérie), Michal Hába (dialogické jednání), Jiří Havelka (úvod do situace), A. Kalinka + M. Kozánek (Honey and Dust), Eva Spoustová

Další zajímavosti o mých schopnostech a dovednostech

Milovník černé barvy, narozen v Ostravě, kde má také vystudovanou Janáčkovu konzervatoř obor hudebně-dramatický pod vedením Václava Klemense. Nicméně stále měl pocit, že potřebuje větší rozhled, jeho cesty pak směřovaly na DAMU. Zde si zamiloval pohyb i jiný úhel pohledu na divadlo. Ačkoliv se primárně věnuje herectví, zajímá se i o režii, dramaturgii, scénografii nebo teorii divadla. Věří v investovanou energii, poctivost, pokoru, nadhled, reflexi a přemýšlení. Kdyby nebyl hercem, byl by kýmkoliv, kdo může reflektovat svět kolem sebe. Ve volném čase čte, plave, chodí do divadel, píše, kreslí, pozoruje lidi a neustále uklízí.